طرح لایه باز پرنده

دوشنبه 19 اسفند 1398
23:37
بهترین دیدار

فروشگاه پروژه - طرح لایه باز پرنده

  • فروشگاه پروژه - طرح لایه باز پرنده

    طرح لایه باز پرنده مناسب پروژه های گرافیکی


    تگ ها: ایکون پرنده فتوشاپ photoshop لایه باز psd طرح پروژه

    توضیحات دمو: تصویر پروژه
    حجم دمو:1 مگابایت
    دانلود دمو

    نام: zahra
    ایمیل: zahrash1393@gmail.com
    مدرک تحصیلی:
    نام دانشگاه:
    رشته:
    جنسیت:
    تخصص:
    تاریخ تولد:
    رزومه:

    پروژه های دیگر کاربر


    مشاهده ی همه ی پروژه ها

    نام فایل توضیحات اندازه
    2.zip فایل پروژه 12 مگابایت

    حجم فایل های پروژه: 12 مگابایت
    نوع فایل:-
    سطح پروژه:-
    نوع پروژه:-


    تخصص های لازم: فتوشاپ photoshop

براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

طرح لايه باز پرنده


برچسب ها: طرح , لایه , باز , پرنده ,
[ بازدید : 117 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چاپ افست و جزييات مکانيزم اين نوع چاپ

سه شنبه 13 اسفند 1398
10:22
بهترین دیدار

چاپ افست و جزييات مکانيزم اين نوع چاپ

چاپ افست

کاربردهاي چاپ افست

از چاپ افست امروز بطور گسترده براي چاپ انواع :

  • کتاب، سررسيد اختصاصي ، کاتالوگ
  • بروشور ، پوستر ، سربرگ
  • کارت ويزيت ، تراکت ، ست اداري
  • پاکت نامه و در کل هرچيزي که نياز اين را دارد بر روي کاغذ با تيراژ بالا که معمولا بيش از ???? عدد يا بيشتر و با کيفيت بالا چاپ شود مورد استفاده قرار مي گيرد.

دستگاه هاي چاپ افست

دستگاه هاي چاپ افست بسته به مدل و يا همان نوع شرکت سازنده، سايز چاپ و تعداد رنگ بکار رفته که به اصطلاح برج هاي رنگ گفته مي شود تقسيم بندي مي شوند که بطور مختصر به شرح بعضي از آنها مي پردازيم.

  • براساس سايز چاپ

ابعاد دستگاه ها نيز بر اين اساس سايز چاپ متفاوت مي باشند. دستگاه هايي که براي چاپ افست بکار مي رود، خروجي هايي با سايزهاي ?*?? سانتيمتر تا ???*?? و يا حتي در موارد محدودي تا سايز ??? *??? مورد استفاده قرار مي گيرد. همچنين اين نکته بسيار حائز اهميت است که به علت وجود دستگاههاي با ابعاد مختلف بايد دقيقا محاسبه شود که کار چاپي ما با کدام يک از اين دستگاه ها به صرفه تر مي باشد چرا که هرچه تيراژ چاپ بالاتر ، از نظر اقتصادي به صرفه تر مي باشد.

به عنوان مثال کاري که با ابعاد ??×?? و تيراژ ????? باشد را مي توانيم هم با دستگاه ?? ×?? به صورت دو دور و هم با دستگاه ???×?? بصورت يک دور چاپ کنيم. که چاپ با دستگاه ???×?? بسيار به صرفه تر مي باشد. البته بايد هزينه زينک و فيلم نيز در نظر گرفته شود.

  • بر اساس تعداد رنگ دستگاه

دستگاه ها معمولا بصورت تک رنگ، دوررنگ ، چهاررنگ ، پنج رنگ ، شش رنگ ، هشت رنگ و … که شرکتهاي سازنده براساس نياز شما مي تواند تعداد رنگهاي آنها را نيز بيشتر بکند.

در چاپ افست هر رنگ به بطور جدا گانه بر روي کاغذ چاپ مي شود و در نهايت عمل ترکيب رنگ بر روي کاغذ صورت مي گيرد. برخي از دستگاه هاي چاپ افست داراي يک ستون (برج) رنگ هستند. يعني در هر بار مکش کاغذ فقط مي توانند يک رنگ را روي کاغذ چاپ کنند. اما بطور کلي براي چاپ کارهاي تمام رنگي از ماشين هاي چاپ چهار رنگ اصلي مورد استفاده قرار مي گيرد. يعني به اصطلاح داراي چهار برج رنگي مي باشد؛ که مي تواند طيف وسيعي از رنگ ها را بر روي کاغذ چاپ کند. که هر برج رنگ توانايي چاپ يک رنگ از چهار رنگ اصلي را داراست.

CMYK چيست ؟

به اين چهار رنگ به اصطلاح CMYK گفته مي شود. اين حروف اختصار نام چهار رنگ اصلي به زبان آلماني است، که با استفاده از اين چهار رنگ همه رنگ ها ساخته مي شوند که اين رنگ ها شامل چهار رنگ فيروزه اي يا سايان (Cyan)ارغواني يا مجنتا (Magenta) رنگ زرد يا يلو (Yellow) و رنگ سياه يا کليد(Black or key) مي باشد.

در چاپ افست ما مي توانيم از يک برج رنگي دستگاه، ?? طيف رنگي مختلف چاپ کنيم. در ماشينهاي چاپ افست براي هر رنگ يک ستون چاپ که متشکل از سيلندر بستن زينک و غلطک هاي رنگ مي باشد.

ادامه مطلب : چاپ افست

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره با ما در تماس باشيد. ( شماره هاي تماس مجموعه 02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :


برچسب ها: چاپ , افست , و , جزییات , مکانیزم , این , نوع , چاپ ,
[ بازدید : 100 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود سريال موچين را با لينک مستقيم از کافه فيلم

دوشنبه 12 اسفند 1398
19:21
بهترین دیدار

يکي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است که بخش شبکه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي کند که با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي کاربران ايفا مي کنند. يکي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت کافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها کمک زيادي به کاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي کند.

سايت cafefilm به محض اينکه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي کاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي که وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره کرد.

دانلود سريال موچين

سريال موچين به کارگرداني حسن تبريزي و تهيه کنندگي ميثم آهنگري در ژانري کمدي در سايت کافه فيلم هم اکنون قابل دانلود مي باشد. 22 آذر سال 98 توليد ان استارت خورد.

l3cg_h4.jpg

از بازيگران معرف اين سريال جذاب علي صادقي، حميد لولايي، مرجانه گلچين، شهره لرستاني، زهرا جهرمي، امير نوري مي باشند. اين بازيگران خاطرات سريال هاي جذاب ماه رمضان هر سال را براي ما زنده مي کنند و مشخص است که اين سريال يکي از ديدني ترين سريال هاي جديد مي باشد.

هم اکنون مي توانيد سريال موچين را با لينک مستقيم از کافه فيلم دانلود کنيد.

https://cafefilms.ir/series/tweezers-series


[ بازدید : 140 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش هفتم

شنبه 10 اسفند 1398
7:39
بهترین دیدار

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش هفتم

از ابتدا تا امروز

دلبند | توني موريسون | مترجم: شيرين‌دخت دقيقيان | انتشارات روشنگران

رمان دلبند، شاهکار بي‌چون‌و‌‌چراي موريسون است که با ظرافتي خاص، همه‌ي ويژگي‌هاي قلم اين نويسنده را دربردارد: نثر زيبا، اتفاقات شگفت‌انگيز، شخصيت‌هاي به يادماندني و تنش‌هاي نژادي. اين رمان مسحورکننده که تمرکز خود را معطوف به پرتگاه و جهنم زندگي بردگان کرده است، تاريخ را به داستاني به استواري افسانه هاي کهن، و به دل نشيني يک لالايي تبديل مي کند.

نفس عميق | آن تايلر | مترجم: امين حسينيون| نشر ثالث

نفس عميق زندگي ماست. قهرمان‌هاي داستان مگي و آيرا هستند، زوجي ميانسال و کمي خوشبخت، کمي بدبخت، پر از مشکل و دردسر و دعوا. اما در طول داستان دوباره عشق را کشف مي‌کنند و اين کشف عشق در زندگي روزمره و در ميان خاطرات و مشکلات باعث مي‌شود در پايان رمان احساس بهتري داشته باشيم.

اما نفس عميق اصلا درگير بازي‌هاي احساساتي و اميدبخشي‌هاي بيهوده نيست، در پايان نفس عميق عشق بر نفرت غلبه نمي‌کند، شخصيت‌ها دچار تحولات ساده لوحانه نمي‌شوند و آنچه ادامه مي‌يابد زندگي است و اراده‌ي معطوف به بهتر شدن. مگي مادري است که نمي‌پذيرد کاري از دستش ساخته نيست و در هر شرايطي براي بهتر شدن زندگي اطرافيانش تلاش مي‌کند. اشتباه مي‌کند و افکارش گاهي خواننده را به خنده مي‌اندازد ، ولي تسليم نمي‌شود.

يادداشت‌هاي کشتيراني | آني پرولکس | مترجم: مرضيه خسروي | انتشارات نگاه

پرولکس در اين اثر قهرمانش را امروزي و ساده‌لوح برگزيده که در فراز و فرود زندگي ساده‌اش همسرش را از دست مي‌دهد، تا آستانه‌ي فروپاشي‌اش مي‌رود، بعد به لطف عمه‌اش به شهر زادگاهش برمي‌گردد و در آنجا زندگي نويي را با رابطه‌اي عاطفي وجدي آغاز مي‌کند.

خريد کتاب از فروشگاه آنلاين کتاب کاواک


[ بازدید : 114 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

سفر به شيراز

شنبه 10 اسفند 1398
7:18
بهترین دیدار

جذاب ترين تور شيراز براي تمام فصول و تور شيراز نوروز فوق العاده

بالاخره يک مقاله خوب در سايت خرداد نيوز نشر داده شد درباره جذاب ترين تور شيراز براي تمامي روزها و همينطور نوروز، براي همين آنرا اينجا براي شما بازنشر ميدهيم. مسافران با اقامت در هر شهري از ايران مي‌توانند تجربه‌هاي متفاوت و البته مفيدي را کسب نمايند چه در ايام عادي چه در نوروز و عيد شيراز که هر يک با ديگري آن ‌چنان تمايز داشته که در کمتر کشوري بتوان آن را با اين تنوع فراوان درک نمود. از اين‌ رو است ايران با تورهاي ايرانگردي نوروزي و يا در طول ماههاي مختلف سال، همچون سفر شيراز به ‌عنوان يک کشور بزرگ که در هر سوي آن گردشگران را به خود مي‌خواند مورد توجه ويژه است.

vl38_f4.jpg

شيراز با جاذبه‌هايي که بيشتر آن‌ها در جهان شناخته ‌شده هستند مي‌تواند به آنچه تمامي مسافران از يک سفر مدنظرشان است را رسانده، تور شيراز فارا گشت که در سايت زير است:

https://faragasht.com/تور-شيراز/

مانند يک نقش برجسته بر سطح نقش? کشور عزيزمان هميشه نقطه توجه و ملجأ سفري با آرامش باشد.

آژانس تور ايرانگردي و شيراز گردي هميشه درصحنه تمامي تورهاي حضوري پررنگ داشته و تمامي اقصي نقاط کشور عزيزمان را قابل ‌دسترس نموده و با خدمات ارزند? خود سفرهاي طاقت ‌فرساي گذشته را به لذتي وصف‌ناپذير تبديل کرده است. جاذبه‌هاي توريستي سرزمين عزيزمان را به‌گونه‌اي تأثيرگذارتر معرفي نموده و با ليدرهاي باتجربه خود رمزگشايي از پيچ‌وخم‌هاي راه‌هاي سفر را با سهولت بيشتري امکان‌پذير کرده است.

تور شيراز آژانس مسافرتي فارا گشت سفري به دامنه‌هاي سرسبز زاگرس است تا در نزديکي شهرهاي بندري کشور بتوانيد مکاني که محل آمد و شد بازرگانان بزرگ و نامي گذشته است را به عينه و با چشم خود ببينيد و با جاذبه‌هاي فوق‌العاده آن چون نقش رستم و تخت جمشيد لحظاتي دوست‌داشتني را در کنار آثار تاريخي آن‌ها به فهرست خاطرات خود بي افزاييد.

سفر به شيراز

به‌هرحال در انتخاب تور شيراز جاذبه فراوان و متأسفانه زمان محدود است و نياز به يک برنامه‌ريزي دقيق احساس مي‌شود که اگر توجهي به آن نشود مسلماً حرز رفتن زمان، بازديد شمارا از اماکن ديدني محدود خواهد کرد.

از آلبوم عکس‌هاي يادگاريانتان تعداد زيادي را مي‌کاهد، موزه پارس، بازار وکيل، مجموعه نقش رجب، تنگ چوگان کازرون، باغ جهان‌نما، دروازه قرآن، مسجد نصير الملک، موزه تاريخ طبيعي و... اگرچه بسيار زيبا و ديدني هستند ولي اگر شما به دوستداري ديدن پاسارگاد و مقبره کوروش و اين مجموعه عظيم به شيراز آمده باشيد وقتي مطلع شويد که آن در 130 کيلومتري شيراز است مسلماً زمان محدود به شما اجازه خروج از شهر و بازديد از اين مکان باشکوه را نمي‌دهد در اينجا حضور يک ليدر باتجربه و آگاه به‌تمامي مکان‌ها، سفري لذت‌بخش‌تر را براي شما محيا مي‌کند.

بافت جغرافيايي و فرهنگي شهر شيراز در کنار جاذبه‌هاي بي‌نظيرش و هم‌جواري با شهرهاي بزرگ و زيباي ديگر مانند تور اصفهان؛ تور يزد؛ تورکرمان و ساير تورهاي داخلي که آژانس فارا گشت اجرا ميشوند و محصور بودن با ديوارهاي بلند و استوار کوه‌ها جلگه‌اي با آب و هوايي بسيار خوب و مناسب را فراهم نموده که در کنار خاک حاصلخيزش آن را به سرزمين غرق در نعمت و زيبايي تبديل نموده است که فقط حضور در آن مي‌تواند شمارا با عمق اين زيبايي‌ها همراه کرده.

در پايتخت معنوي ايران به‌روزهايي زيبا نويدبخش شود، اگر در اين ميان شيراز انتخاب شما است که لذت را با اطمينان درهم‌آميخته و چاشني سفرتان نموده‌ايد و تعطيلات خود در هر فصل و ماهي از سال بدون محدوديت تاريخ و زمان به اين آژانس کوشا و متعهد موکول نماييد.

تور نوروزي شيراز

اگر اين بار براي ايام نوروز استان فارس خصوصاً شيراز را براي گذر از پيچ ‌و خم‌هاي تاريخ انتخاب نموده‌ايد و قصد داريد با تور شيراز نوروز همراه شويد انتخاب درخور توجه اي را داشته‌ايد.

زيرا رد پاي سلسله‌هاي مختلف در اين استان و به‌ خصوص شيراز آن را مملو از آثار باستاني و تاريخي نموده که بسياري از آن‌ها در ميراث جهاني بازگوکننده سير تاريخي است که اين شهر تجربه کرده است و نزديکي آن به بندرهاي جنوبي کشور آن را به مرکزي براي شکوفايي تمدن فارسي تبديل نموده؛ به همين دليل مي‌توان جاذبه‌هاي مختلف از هر رنگ و طرح را در نوروز در آن به ‌راحتي يافت و همچنين از بودن در طبيعت زيباي آن نهايت لذت را برد.

اکثر ايرانيان با غزليات ناب حافظ بارها روح و جان خود را جلا داده و ناملايمات زندگي را با آن گذر کرده‌اند؛ خاک شيراز زادگاه اين شاعر بزرگ و بلندآوازه نه ‌تنها اکنون جسم آن را در آغوش گرفته بلکه زادگاه و آرامگاه بسياري از مشاهير در اعصار مختلف بوده است که در تور شيراز نوروز فارا گشت در کشورمان کمتر مانند آن‌ها يافت مي‌شود اگر زمان کافي صرف نماييد و با تک‌تک آن‌ها آشنا شده و از تمامي اين بناها ديدن نماييد.

شما را در ايام عيد يا همان نوروز خودمان با مجموعه پاسارگاد، تخت جمشيد، نقش رستم، ارگ کريم‌خان، آرامگاه سعدي، موزه پارس و...همراه کرده که فقط قسمت کوچکي ازآنچه است که شما مي‌توانيد با حضور در شيراز از آن‌ها ديدن نماييد و از بودن در اين شهر نوابغ با جان دل حظي وافر را ببريد.

اگر بخواهيد فهرستي کامل از بناهاي ديدني و جاذبه‌هاي توريستي شيراز را تهيه نماييد که بخواهيد تعطيلات نوروزي خودتان را کاملتر کنيد، به مجموعه‌اي دست خواهيد يافت که وقتي فراخ را مي‌طلبد تا با آن‌ها همراه شده و سراسر اين استان را سياحت نماييد، يک آژانس حرفه اي و متخصص ايران گردي همچون فارا گشت مي‌تواند مهم‌ترين جاذبه‌هاي گردشگري شيراز را در اختيارتان گذاشته و شما را در شهري که سرآمد شهرهاي ايران ازنظر آثار شاخص تاريخي است در استان جنوبي کشورمان و در مرکزيت زاگرس با جاذبه‌هاي مذهبي، طبيعي، فرهنگي و تاريخي فراوان آن شما را همراهي نمايد.

شيراز گردي در نوروز

کلان‌شهر شيراز مانند هر کلان‌شهر ديگري مي‌تواند پاسخگوي خيل وسيع گردشگراني باشد که هرساله با علاقه وافر ديدن جاذبه‌هاي آن با خانواده همراه يک سفر ماجراجويانه شده در تور شيراز نوروز و در شهري محصور در بين کوه‌هاي بلند و زيباي زاگرس از هواي معتدل آن و خاک حاصلخيزش که امکان رويش فراوان گياهان را محيا نموده سفري به شهري فرهنگي را تجربه نمايند. از بودن در کنار فرهيختگاني مانند ملاصدرا، قاآني، سعدي و... سفري ماندگار و لذت‌بخش را که تا ابد در خاطرشان باقي بماند را با خود به يادگار ببرند.

خونگرمي و سخت‌کوشي اين مردمان پاک‌سيرت و نيکو صورت باعث شده در طي قرن‌ها خدمات ارزنده‌اي را به هم نوعان خود بدون کوچک‌ترين چشم‌داشتي عرضه نموده و بادلي پاک و دريايي در ايام نوروز آن چنان که در سايتcrystalinks آمده است، به سرسبزي و طراوت بخشي خطه خود همت گمارند.

به ‌گونه‌اي که شهر شيراز به کسب يکي از افتخارات بزرگ نائل گرديده و توليدات وسيع گندم در سطح کشور را به خود اختصاص داده است، به‌هرحال تور شيراز نوروز شما را در ماههاي مختلف به بهشت شيراز دعوت مي‌کند و فارا گشت مجري اصلي تور شيراز سفر کاملي را برايتان رزرو ميکند، تا با اين قرين شدن بتوانيد از بودن در اماکن ديدني اين شهر زيبا چون باغ و موزه سنگ‌هاي تاريخي هفت‌تنان، شهر تاريخي بيشاپور، تنگ چوگان کازرون، باغ ارم و بسياري اماکن کم‌نظير آن ديدن نموده و بهار خود را با حضور در شيراز بهاري‌تر نماييد.

هيچوقت نميشود شيراز را با ساير شهرها مقايسه کرد، شهري که همه جوره هر طيف سليقه را پوشش ميدهد، کسانيکه اهل زيارت هستند، مقبره شاه چراغ را ميبينند. کسانيکه ميخواهند به اوج تاريخ تمدن ايران بروند، مقبره کوروش کبير و تخت جمشيد را مشاهده ميکنند و کسانيکه اهل شعر و شاعري هستند مقبره حافظ و سعدي منتظرشان است. در کنار همه اينها طبيعت زيبا و باغهاي متنوع شهر شيراز براي همه دلچسب و فرح بخش است.

رزرو هتلهاي شيراز فارا گشت از ديگر خدمات اين آژانس است تا تورهاي ايرانگردي فارا گشت کاملتر و بهتر اجرا گردند، معمولا در تورهاي هتلهاي شيراز با صبحانه سرو ميشوند تا نهايت استفاده را از زمان گشتهاي شيراز ببريد. براي سرو نهار و شام ميتوانيد از رستوارن هتل استفاده کنيد و يا از رستورانهاي معروف شيراز استفاده کنيد.

پس ديگر هرگونه نگراني را از خود دور کرده و فقط تمرکز خود را بر روي انتخاب هم‌سفر و تجهيزات مورد لزوم شخصي خود متمرکز نماييد و ديگر نيازهاي خود براي سفر شيراز چون تهيه بليت رفت ‌و برگشت شيراز با قطار يا هواپيما و يا حتي اتوبوس؛ رزرو هتل در شيراز؛ ترانسفر فرودگاهي يا راه آهن؛ بيمه سفر؛ گشت هاي شهري شيراز را به آژانس مسافرتي فارا گشت مجري مستقيم و اصلي تور شيراز بسپاريد.

منابع مقاله:

https://faragasht.com

http:// khordadnews.ir/

https:// crystalinks.com/


برچسب ها: سفر , به , شیراز ,
[ بازدید : 109 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مزاياي تحصيل در اسپانيا و فنلاند

سه شنبه 6 اسفند 1398
11:42
بهترین دیدار

مزاياي تحصيل در اسپانيا و فنلاند

در اين روزها حسابي بازار مهاجرت تحصيلي داغ است و افراد بسياري براي تحصيل در خارج از کشور اقدام به دريافت ويزا و پذيرش دانشگاهي مي کنند.

در واقع تحصيل در کشوري زيبا با دانشگاه هايي معتبر به خواست بسياري از افراد تبديل شده است، به خصوص تحصيل در کشورهاي اروپايي که از نظر علمي شرايط ايده آلي دارند، طرفداران بسياري پيدا کرده تا جايي که برخي از افراد براي مهاجرت تحصيلي و تحصيل در کشورهايي چون فنلاند و اسپانيا هزينه و زمان بسياري صرف مي کنند. اما علت اين ميزان از تلاش جهت تحصيل در فنلاند و تحصيل در اسپانيا چيست؟

بايد بگوييم اين کشورها براي دانشجويان شرايط ويژه اي دارند که سبب شده افراد بسياري به سوي آنها راهي شوند و مسير تحصيلي خود را ادامه دهند. در اين گزارش مي خواهيم در خصوص شرايط تحصيلي در اين دو کشور برايتان بگوييم. با ما در ادامه اين گزارش همراه باشيد.

تحصيل در فنلاند

تحصيل در مقطع کارشناسي در کشور فنلاند 3 ساله است که در برخي موارد با توجه به نوع دانشگاه و شرايط رشته، تغيير مي کند. همچنين دانشجويان دوره کارشناسي ارشد نيز 2 سال براي دوره تحصيل خود زمان دارند. هر چند بايد بگوييم مقطع کارشناسي ارشد با توجه به پيوسته يا ناپيوسته بودن، زمان گوناگوني دارد اما عموما همان دو سال زمان مي برد.

از سويي ديگر دانشحويان دکتري نيز دو سال خود را بابت گذراندن واحدهاي درسي و همچنين تدوين پايان نامه طي مي کنند تا در نهايت بتوانند مدرک دکتري خود را دريافت نمايند.

هزينه تحصيل در فنلاند

جالب است بدانيد تا پيش از سال 2015 تحصيل در تمامي رشته ها در کليه دانشگاه هاي فنلاند به صورت کاملا رايگان بود اما از اوايل سال 2016 برخي از دانشگاه ها شهريه دريافت مي کنند.

البته بايد تاکيد کنيم که موارد گفته شده در خصوص هزينه تحصيل در فنلاند، تنها در مقاطع کارشناسي و کارشناسي ارشد است و تحصيل در مقطع دکتري کشور فنلاند همچون گذشته رايگان است و دانشجويان مي توانند بدون پرداخت شهريه در معتبرترين دانشگاه هاي دنيا به تحصيل بپردازند.

جهت دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص تحصيل در فنلاند، مي توانيد از موسسه دانش گستر کوه نور کمک بگيريد و ضمن دريافت مشاوره از کارشناسان مجرب، روند دريافت ويزاي تحصيلي خود را به راحتي طي نماييد.

مدارک مورد نياز جهت دريافت ويزاي تحصيلي فنلاند

جهت دريافت ويزاي کشور فنلاند، بايد مدارک زير را تهيه نماييد:

  • ارائه مدرک پذيرش از دانشگاه فنلاند به همراه دو نسخه کپي
  • ارائه مدرک زبان معتبر به همراه دو نسخه کپي
  • ارائه اصل پاسپورت به همراه دو نسخه کپي
  • ارائه اصل شناسنامه به همراه دو نسخه کپي
  • ارائه مدرک تمکن مالي به مبلغ حداقل 10 هزار يورو به همراه دو نسخه کپي
  • ارائه عکس پاسپورتي رنگي
  • ارائه مدارک تحصيلي
  • ارائه گواهي بيمه به مدت يک سال و اعتبار 30 هزار يورو
  • ارائه رزومه علمي

بورسيه هاي تحصيلي فنلاند

يکي از مهمترين دلايلي که افراد بسياري به سوي تحصيل در فنلاند جذب مي شوند اين است که اين کشور بورسيه هاي تحصيلي متنوعي ارائه مي کند که مي تواند هزينه تحصيل آنها را به صفر برساند و سبب شود حتي هزينه زندگي در فنلاند نيز توسط دولت اين کشور تامين گردد.

در صورتي که مي خواهيد اطلاعات بيشتري در خصوص بورسيه هاي تحصيلي فنلاند به دست آوريد، بهتر است به موسسه دانش گستر کوه نور مراجعه کرده و اطلاعات تکميلي را از آنها دريافت نماييد.

تحصيل در اسپانيا

تحصيل در اسپانيا نيز طرفداران بسياري دارد و علت آن نيز هزينه هاي بسيار اندک، اعتبار دانشگاه هاي اسپانيا و ارزش مدرکي است که اين دانشگاه ها ارائه مي کنند. در واقع افراد با ارائه مدرک دانشگاه هاي اسپانيا مي توانند در سراسر اروپا کار پيدا کرده و درآمد داشته باشند.

جالب است بدانيد رتبه تمامي دانشگاه هاي اسپانيا زير 400 است و همگي آن ها داراي سيستم آموزشي مدرن و امکانات منحصر به فرد هستند که سبب تمايل دانشجويان به تحصيل در اين دانشگاه ها شده است.

براي ادامه مطلب به لينک زير مراجعه کنيد:

https://www.kojaro.com/2019/11/10/178913/education-spain-finland/


[ بازدید : 108 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود رايگان تحقیق با موضوع جهت قطعه بندی تصاویر رنگی

سه شنبه 6 اسفند 1398
11:02
بهترین دیدار

تحقیق با موضوع جهت قطعه بندی تصاویر رنگی

  • تحقیق با موضوع جهت قطعه بندی تصاویر رنگی
    تحقیق با موضوع جهت قطعه بندی تصاویر رنگیدسته: کامپیوتر و IT
    بازدید: 2 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 314 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 17

    تحقیق با موضوع جهت قطعه بندی تصاویر رنگی 17صفحه قالب ورد قابل ویرایش

    قیمت فایل فقط 16,500 تومان

    خرید

    توضیحات:

    تحقیق با موضوع جهت قطعه بندی تصاویر رنگی

    17صفحه قالب ورد قابل ویرایش

    تحقیق با موضوع جهت قطعه بندی تصاویر رنگی

    17صفحه قالب ورد قابل ویرایش

    بخشی ازمتن:

    چکیده:

    در این پروژه قصد داریم روش جدیدی جهت قطعه بندی تصاویر رنگی بااستفاده از سیستمهای فازی معرفی نماییم.به عبارتی دیگر در تصاویر رنگی ، نواحی مشابه از لحاظ رنگ را جدا كرده و تصویررا به قطعات مشابه تقسیم می نماییم. با توجه به این كه به طور معمول تصاویر رنگی در فضای RGB ذخیره می شوند وسیستم FIS ما به پارامترهای فضای HSL نیاز دارد لذا در ابتدا تصاویر ورودی را به فضای موردنظر برده سپس هر پیكسل از تصویر را به سیستم FIS می دهیم تا رنگ پیكسل موردنظر را تشخیص دهد ودر انتها پیكسلهایی كه از لحاظ رنگ مشابه بودند رابه صورت جداگانه نمایش می دهیم.

    در این پروژه علاوه بر پیاده سازی روش مقاله مورد نظر، كمی تغییرات در نحوه پیاده سازی ایجاد نمودیم كه باعث افزایش سرعت تشخیص شد.و آن استفاده از روابط موجود بین همسایگان یك پیكسل می باشد كه توضیحات كامل آن در قسمت شبیه سازی آورده شده است

    فهرست برخی ازمطالب:

    مقدمه:

    2.دسته بندی رنگ فازی:

    فضای رنگ RGB

    3.شبیه سازی الگوریتم:

    پارامتر H:

    پارامتر L:

    پارامتر S

    قوانین همسایگی :

    4.نتیجه گیری:

    فضای رنگ HSL

    قیمت فایل فقط 16,500 تومان

    خرید

    برچسب ها : تحقیق با موضوع جهت قطعه بندی تصاویر رنگی

براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

دانلود رايگان تحقيق با موضوع جهت قطعه بندي تصاوير رنگي


[ بازدید : 157 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مرغ رد آيلند (Red Island) و استاندارد هاي نژادي

جمعه 2 اسفند 1398
12:03
بهترین دیدار

مرغ رد آيلند (Red Island) و استاندارد هاي نژادي

wauz_t4.jpg

مرغ رد آيلند احتمالا يکي از موفق ترين نژاد هاي مرغ در دنيا است. اين مرغ از وطن خود به سراسر جهان سرايت کرده است به گونه‌اي که مي توان گفت حتي در مقابل مرغ هاي صنعتي مدرن و شيوه هاي کشاورزي فشرده رونق بيشتري دارد. شايد اين سوال براي شما پيش آيد که چرا اين مرغ انقدر موفق است؟ آنها در واقع پرندگاني هستند که در دسته ماکيان قرار مي گيرند. به مراقبت کمي نياز دارند و معمولا بسيار سالم هستند. اين نژاد مرغ، از نوع مرغ هاي شخصي هستند. با توجه به مشخصات آنها کمتر کسي پيدا مي شود که اين مرغ ها را ديده باشد و آنها را دوست نداشته باشند. در اين مقاله مي خواهيم اين نژاد را به طور عميق مورد بحث قرار دهيم. علاوه بر اين نوع حيوان خانگي که جزء حيوانات اخلي نگهداري مي شود، مي توانيد اطلاعات لازم را در مورد ساير حيوانات خانگي در فارسي پت بدست آوريد.

تاريخچه مرغ رد آيلند

تاريخچه مرغ هاي رد آيلند در حقيقت از سال 1854 شروع مي شود. يک کاپيتان دريايي به نام ويليام تريپ، يک خروس مالايي را از ملواني خريداري کرد. کاپيتان خروس مورد نظر را با خود به خانه برد و با مرغ هاي خود جفت کرد. تريپ جهت تخم گذاري بيشتر مرغ هايش، از تخم آنها براي پرورش و پيشرفت استفاده کرد. او به همراه و با کمک دوست نزديکش جان مکوبر براي پرورش مرغ ها ثبت نام کرد. با توجه به تلاش ها و عملکرد هاي تريپ مرغ هايي ترکيبي پرورش داده شدند که از که از مرغ ها و پرندگاني در اين نوع در منطقه ماکومبر برتري داشتند. چنين نژادي براي بهبود و پيشرفت ژنتيکي مرغ هاي تريپ استفاده شد که از حاصل آن نژاد هايي مثل مالايي، مرغ چيني، لايت براهما، راک پليموت و . ... بوجود آمدند.

اين نژاد مرغ مورد توجه اسحاق ويلبور که يک مرغدار موفق بود قرار گرفت. عليرغم تمام کارهايي که توسط تريپ و مکومبر براي پرورش اين نوع مرغ انجام شد، ويلبور نام در آيلند را به اين مرغ نسبت داد. مرغ هاي رد آيلند، قبل از هر چيز به عنوان يک پرنده دو منظوره پرورش داده شد. به افتخار اين نژاد دو مجسمه در نزديکي محل شکل گيري آن احداث شد.

ظاهر و استاندارد نژادي مرغ رد آيلند

در سال 1904 مرغ رد آيلند توسط انجمن مرغداري آمريکا و همچنين در سال 1909 در سازمان استاندارد مرغ و طيور انگلستان پذيرفته شد. پرهاي اين نوع مرغ انتظار مي رود که سخت و محکم باشد. اين مشخصات را از ژن هاي مرغ مالايي و جاوا به ارث برده است. رنگي که براي اين نژاد شناسايي شده است يک ماهگوني کمرنگ مايل به مشکي مي باشد. در قسمت دم و باله ها مي توان پرهاي سياهي را تماشا کرد. تاج و کاکل هاي اين نژاد مرغ قرمز رنگ و چشمهايش به رنگ نارنجي است. مرغ رد آيلند يک نوع مرغ با پوست زرد است. رنگ زرد در قسمت پاهايش به خوبي ديده مي شود. دقت کنيد که هر پا بايد 4 انگشت داشته باشد و منقار آنها بايد به رنگ زرد باشد. اين مشخصات مخصوص مرغ هاي رد آيلند طبيعي است.

تاج آنها معمولا خميده به سمت راست قرار گرفته است. مرغ هاي مشابه با شکل هايي شبيه به رد آيلند وجود دارند وليکن محبوبيت آنها بسيار کمتر از اين نژاد است. وزن خروس ها در نژاد رد آيلند 3.5 کيلوگرم و مرغ آن حدودا به 2.5 کيلوگرم مي رسد.

توليد تخم مرغ در مرغ هاي رد آيلند

مرغ هاي رد آيلند در تخم گذاري بسيار خوب عمل مي کنند. بسيار سخت است که مرغ هاي ديگر از آنها در توليد و استمرار تخم مرغ ها در زمان هاي مشخص پيشي بگيرند. گروه هاي اصلي مرغ هاي رد آيلند به دو منظور پرورش داده شده اند. اما در دهه 1940 اين نزاد به گونه‌اي پرورش داده شد که تخم گذاري بيشتري انجام دهد. اين در زماني اتفاق افتاد که اين مرغ ها در دو نوع ارثي و صنعتي پرورش داده شدند. آنهايي که براي تخم گذاري بيشتر پرورش داده شدند مرغ هايي هستند که امروزه از اين نژاد مشاهده مي شود. مرغ هاي رد آيلند معمولا در حدود 18 تا 20 هفته شروع به تخم گذاري مي کنند. يک مرغ خوب مي تواند هر سال 200 تا 300 عدد تخم بگذارد.

اگرچه مرغ هاي ديگر که در زمينه تخم گذاري ضعيف هستند ساليانه حدود 150 تا 250 عدد تخم مي گذارند. اين تخم مرغ ها در رنگ قهوه‌اي روشن و کرم با اندازه متوسط هستند. اندازه تخم مرغ ها مي تواند در طول سال مانند تعداد آنها افزايش يا کاهش يابد. مرغ هاي ارثي در تعداد و اندازه تخم گذاري خيلي از اين گونه مرغ ها عقب تر نستند، ولي تفاوت اسلي آنها در ميزان و طعم گوشت آنهاست.

شخصيت رفتاري مرغ رد آيلند

مرغ هاي رد آيلند بسيار فعال، آرام و مستعد هستند. برخي مواقع خروس هايي در اين نوع مي توانند کمي پرخاشگر باشند. به طور کلي مي توان گفت که آنها بسيار کنجکاو، پر انرژي و دوست داشتني هستند که با توجه به جنسيت آنها مي توانند يکسري تفاوت هايي در شخصيت و رفتار داشته باشند. مرغ ها در مقايسه با خروس ها بسيار آرام تر هستند وليکن در برخي مواقع ممکن است خروس ها زياد پرخاش کنند که در اين مواقع بايد به نوع و دسته خروس انتخابي دقت کنيد. نيازي به گفتن نخواهد بود که اگر خروس ها پرخاش زيادي داشتند نبايد در اطراف کودکان قرار بگيرند.

نکاتي در رابطه با سلامت و بهداشت

مانند ساير پرندگان، کرم هاي ريز و اکتوپارازيت (نوعي انگل در مرغ ها و پرندگان) هاي ديگر که مي تواند براي آنها مشکلاتي ايجاد کند. اين مشکلات مي تواند توسط حمام گرد و غبار و چک کردن دقيق برطرف شود. منظور از حمام گرد و غبار حرکتي است که تمام پرندگان هنگامي که در خاک و ماسه قرار مي گيرند انجام مي دهند تا با استفاده از آن انگل هاي احتمالي را از بين پرو بال خود خارج کنند. در برخي موارد به اين حرکت حمام ماسه نيز گفته مي شود. غير از اين گونه مشکلات، به طور کلي اين نژاد از جمله نژاد هاي سالم در نظر گرفته مي شود.

آيا مرغ ردآيلند براي شما مناسب است؟

اگر به دنبال يک مرغ تخم گذار درجه يک مي گرديد، ديگر لازم نيست به دنبال آن باشيد. مرغ رد آيلند يک گزينه مناسب براي استفاده در اين زمينه است که مي تواند به راحتي با تغذيه توسط مواد غير استاندارد و در تمام مکان هاي نگهداري مرغ دوام آورد. ولي ما توصيه نمي کنيم که از اينگونه مواد غذايي براي تغذيه آنها استفاده کنيد. بسياري از نژاد هاي مرغ در مکان هاي سخت به سختي زنده مي مانند وليکن رد آيلند مي تواند ديدگاه شما را در اين زمينه به طور کلي تغيير دهد. اين نژاد مرغ علاوه بر کارايي اصلي خود بسيار پر انرژي هستند و بيشتر مواقع تمايل دارند که صاحبان خود را دنبال کنند.

آنها به عنوان مرغ هاي خانگي در بين ساير نژاد ها رتبه خوبي را کسب کرده اند و رفتار بسيار مناسبي با کودکان دارند. البته بايد مراقب خروس ها باشيد. تعداد کمي از اين مرغ ها مي تواند تمام نياز هاي يک خانواده را برطرف کند. صرف نظر از مکان زندگي شما، اين پرندگان قدرتمند تقريبا در هر اقليمي پيدا مي شوند.

نتيجه

رد آيلند به عنوان يک نوع مرغ تخم گذار، اثر خود را بر دنياي طيور گذاشته است. آنچه که به عنوان يک پروژه کوچک در حيات کوچک خانه شروع شد و به يک پروژه جهاني در دنياي دام و طيور تبديل شد. تمام مرغ هاي رد آيلند شخصيت خاص خود را دارند. تا به امروز مشاهده نشده است که آنها نسبت به ساير مرغ ها حتي آنهايي که پرخاشگر هستند رفتار بدي از خود نشان دهند. هميشه کنجکاو هستند و همواره به سمت درب هاي لانه‌ي خود هجوم مي آورند تا غذاي خود را ميل کنند.

منبع: فارسي پت


[ بازدید : 136 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چاپ عکس با اينستا چاپ

جمعه 2 اسفند 1398
1:23
بهترین دیدار

لذت چاپ آنلاين عکس با اينستا چاپ

گروه علم و فناوري: در حال حاضر، چاپ عکس بيشتر از گذشته ارزش پيدا کرده اند. زيرا عکس‌ها و فيلم‌ها در حافظه گوشي‌هاي موبايل ذخيره مي‌شوند. در نتيجه، هر لحظه ممکن است که از بين بروند. علاوه بر آن، طبق عقيده اکثريت مردم تصاوير ديجيتالي به هيچ عنوان نمي توانند جاي عکس و قاب عکس‌هاي ماندگاري را بگيرند. به همين منظور امروزه بيشتر از تصاوير چاپي براي ثبت و ماندگار کردن لحظات استفاده مي‌شود.

سرويس اينستا چاپ يک سرويس چاپ آنلاين عکس است. در اين صورت با استفاده از اين سرويس شما مي‌توانيد تصاوير موبايل ، رايانه و شيکه‌هاي اجتماعي مثل اينستاگرام خود را روي انواع کاغذهاي چاپ و در قاب عکس‌هاي متنوع، چاپ کنيد. همچنين با استفاده از اين سرويس چاپ عکس، مي‌توانيد عکس‌هاي خود را براي هميشه ماندگار کنيد. خدمات اينستا چاپ هم از طريق وب سايت و هم از طريق اپليکشن‌هاي موبايل در اختيار عموم مردم قرار دارد.
در اين مقاله مي‌توانيد با امکانات اپليکشن‌هاي موبايل اينستا چاپ آشنا شويد و به صورتي راحت تري به آن دسترسي پيدا کنيد.

اپليکشن‌هاي موبايل اينستا چاپ
اينستا چاپ براي هر دو سيستم عامل اندرويد و IOS اپليکشن منتشر کرده است و در هر دوي اين سيستم عامل‌ها، طراحي متناسبي را ارائه کرده است که داراي عملکرد‌هاي بسيار مطلوبي هستند. در نتيجه، شما مي‌توانيد به سادگي با اپليکشن اينستا چاپ کار کنيد. خدمات اين اپليکشن به خوبي از يکديگر تفکيک داده شده اند و در کنار طراحي مناسب اين اپليکشن براي رابط کاربري، دسترسي به آن آسان تر است و در کمترين زمان مي‌توانيد به نتيجه مورد نظرتان دست پيدا کنيد.

همانطور که گفته شد، اپليکيشن اينستا چاپ خدماتي را براي چاپ عکس و ماندگار کردن لحظات در اختيار عموم مردم قرار مي‌دهد. اين خدمات عبارتند از: چاپ عکس، چاپ عکس روي قاب‌هاي متنوع، چاپ عکس روي پوستر، تقويم، ريسه، چارچوب و گيره‌هاي چوبي. تمامي اين خدمات در اپليکشن اينستا چاپ ارائه شده اند و مي‌توانيد تصاويري که به اين شيوه‌ها چاپ مي‌شوند را تا مدتي طولاني 90 سال نگهداري کنيد. همچنين مي‌توانيد از آنها در زيباتر کردن دکور خانه خود استفاده کنيد. تنوع محصولات در کنار قيمت‌هاي مناسبي که ارائه مي‌دهد، از مزاياي مهم اين سرويس چاپ عکس آنلاين به شمار مي‌رود.

علاوه بر آن، اينستا چاپ محصولات و خدمات خود را به صورت مناسبتي نيز ارائه مي‌دهد. براي مناسبت‌هايي مانند روز مادر، روز پدر، روز معلم، روز تولد و.. در اپليکشن خدماتي ارائه شده است که کار شما را آسان تر مي‌کند. اينستا چاپ براي اين مناسبت‌ها بسته‌هاي ويژه اي در نظر مي‌گيرد که مي‌توانيد قبل از اينکه آنها را سفارش دهيد، بسته بندي و کادوپيچي آنها را نيز از سرويس اينستا بخواهيد. در اين صورت پرسنل اين اپليکشن به شيوه اي جذاب و زيبا بسته مورد نظرتان را کادو پيچي کرده و ارسال مي‌کنند.
زماني که در اپليکشن سفارشي را ثبت مي‌کنيد، گزينه‌هايي به منظور ويرايش کردن تصوير به فرم دلخواهتان در اختيارتان قرار مي‌گيرد. در اين صورت مي‌توانيد، تصاوير را در جهت‌هاي مختلف بچرخانيد، برش بزنيد و يا آنها را از يک قسمتي قطع کنيد.

در اينستا چاپ مي‌توان به دو روش تصاوير را بارگزاري کرد. شما هم مي‌توانيد از گالري گوشي و هم از تصاوير اينستاگرامي، تصوير مورد نظر خود را بارگزاري کنيد. از مزيت‌هاي جذاب اين اپليکشن آپلود مستقيم تصاوير از اينستاگرام است. شما مي‌توانيد در اپليکيشن به حساب کاربري خود در اينستاگرام وارد شويد و از تصاويري که در تايم لاين صفحه شما موجود است، تصاوير دلخواه خود را براي چاپ انتخاب کنيد.
همچنين براي هرکدام از دسته بندي‌ها، پيش نمايشي از محصول نهايي را قرار داده است که در نتيجه، با استفاده از اين قابليت مي‌توانيد محصول نهايي که تحويل مي‌گيريد را مشاهده کنيد. پيش نمايش‌هايي که براي محصولات نشان داده مي‌شوند، توسط عکاسان حرفه اي در زاويه‌هاي مختلف تهيه شده و به ثبت رسيده اند.

اينستا چاپ مجموعه اي پر توان و با انگيزه را در پشت خودش دارد که تمامي پرسنل اين مجموعه براي افزايش فروش و توسعه کسب و کار تلاش مي‌کنند. مجموعه اينستا چاپ در تلاش است تا تجهيزات چاپ عکس‌ها را با استانداردهاي روز دنيا تطابق دهد که در نتيجه آن، عکس‌هاي سفارشي با بهترين کيفيت چاپ شوند. علاوه بر آن، اينستا چاپ محصولات متنوعي را ارائه مي‌دهد و درباره قيمت چاپ عکس بايد بگويم که داراي قيمت‌هاي مناسبي نسبت به محصولات هم رده هستند. همچنين ارائه بسته‌هاي مناسبتي اين مجموعه باعث تمايز اين سرويس با ساير سرويس‌هاي ارائه دهنده چاپ عکس شده است.
اپليکشن اينستا چاپ هم اکنون در مارکت اندرويد و اپ استور براي هر دو سيستم عامل اندرويد و IOS قابل دسترسي است که مي‌توانيد آن را دانلود کرده و از خدمات متنوع آن بهره ببريد.


برچسب ها: چاپ , , عکس , با , اینستا , چاپ ,
[ بازدید : 114 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

حفاظ آکاردئوني

چهارشنبه 30 بهمن 1398
9:20
بهترین دیدار

حفاظ آکاردئوني

حفاظ آکاردئوني امروزه استفاده از حفاظ هاي مختلف به عنوان يکي از اجزاي اصلي در ايجاد امنيت براي خانه و ساختمان شما به حساب مي آيد حفاظ آکاردئوني يکي از انواع حفاظ هايي است که به صورت مشبک ساخته مي شود که عمدتا لوزي و و از جنس آهن هستند. اين نوع حفاظ ها معمولا به عنوان يک درب ضد سرقت استفاده مي شوند و باعث مي شوند که شما بتوانيد حتي زماني هايي که در منزل حضور نداريد امنيت را تا حد زيادي ايجاد کنيد.

تماس با کارشناس فروش 09123649705 مهندس حميد رضا هاشمي

حفاظ آکاردئوني در واقع يک حائل امنيتي و يک جدا کننده است که براي جلوگيري از به هدر رفت فضا مورد استفاده قرار مي گيرد. اين نوع حفاظ ها معمولا به شما اجازه مي دهند که از به هدر رفت فضا نيز جلوگيري کنيد و همچنين ايجاد مزاحمت را نيز در مکان هايي مانند درب هاي ورودي و پاساژ ها کاهش مي دهد. حفاظ آکاردئوني عموما از جنس فلزات و آهن است و به همين دليل هم ميتواند يکي از مهم ترين بخش ها در حفظ امنيت باشد.

توليد حفاظ آکاردئوني

درب هايي که به عنوان حفاظ آکاردئوني توليد مي شوند معمولا داراي انواع مختلفي هستند و توسط شرکت هاي مختلف توليد مي شوند. اين نوع درب ها معمولا با جوش هاي مخصوصي به هم متصل مي شوند تا بتوانند امنيت را به خوبي ايجاد کنند. شما همچنين امکان نصب يک يا چندين قفل را نيز خواهد داشت. در بسياري از موارد، اين نوع درب ها براي منازلي که درب هاي ضد سرقت دارند نيز مناسب است چرا که اغلب ديده مي شود که اين نوع درب ها نيز توسط سارقين شکسته مي شود و آن ها مي توانند به آساني وارد خانه شما شوند.

حفاظ آکاردئوني اما در طرح هاي گوناگوني موجود است که از جمله آنها ميتوان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل و کلاسيک اشاره کرد. دقت داشته باشيد که در بين تمامي انواع اما مناسب ترين نوع طرح، سه گل است که امنيت آن تضمين شده خواهد بود و شما ميتوانيد با خيال راحت از آن استفاده کنيد. در موارد ديگر، طرح ها ميتواند بسته به سليقه شما متفاوت باشد و آنچه که ميخواهيد را بايد از فروشنده درخواست کنيد.

از حفاظ ديوار چه ميدانيد؟

شايد در دنياي امروزه که تمامي بخش هاي مختلف هوشمندسازي شده اند، استفاده از حفاظ هايي که به صورت قديمي در ساختمان مورد استفاده قرار مي گرفتند اندکي به دور از مدرنيته باشد. آنچه شما بايد بدانيد که در واقع همين حفاظ هاي نرده اي هستند که امنيت را براي ساختمان شما ايجاد خواهند کرد. از جمله اين حفاظ ها ميتوان به حفاظ ديوار اشاره کرد که علاوه بر اينکه زيباست و نماي جذابي به ساختمان شما مي دهد، يکي از بهترين انواع حفاظ براي افزايش امنيت ساختمان شما به حساب مي آيد. اما شما از حفاظ ديوار چه ميدانيد؟

حفاظ ديوار چيست؟

بدون شک شما هم گل ليليوم را ديده ايد. اگر بگوييم که حفاظ ديوار در واقع يک گل ليليوم فلزي است دور از واقعيت نيست. اين نوع حفاظ ها در واقع با شکل اين نوع گل ها ساخته شده اند. اين نوع حفاظ ها در عين اينکه به ساختمان شما زيبايي خاصي خواهند داد، به شما اجازه مي دهند تا به صورت کاملا حساب شده و امنيتي، حفاظت خود را تضمين کنيد.

حافظ ليليوم در واقع براي حفظ حريم خصوصي و همچنين امنيت معرفي شده است. اين نوع حفاظ ها امروزه به صورت گسترده اي در صنعت مورد استفاده قرار مي گيرند. حفاظ هاي ليليوم در واقع يک حصار امنيتي براي شما ايجاد خواهد کرد که فرم آن مدرنيته شده است. معمولا حفاظ هاي ليليوم از موادي ساخته مي شوند که گران قيمت نيستند اما حريم خصوصي را تا حد بسيار زيادي ايجاد مي کنند.

حفاظ ديوار امنيت را ايجاد مي کند.

همانطور که گفتيم، شما ميتوانيد توسط حفاظ ديوار امنيت و حريم خصوصي را تا حد بسيار زيادي ايجاد کنيد. دقت داشته باشيد که امروزه با توجه به مشکلاتي که در زمينه هاي امنيتي براي خانه ها به وجود مي آيد استفاده از حصار هاي امنيتي محبوبيت بسيار زيادي پيدا کرده است. هدف اصلي از طراحي چنين حفاظ هاي هم در واقع حفظ امنيت است که بتوان آن را با مدرنيته هم تطبيق داد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع حفاظ هاي به عنوان نرده هاي امنيتي استفاده کنيد و در واقع آنقدر مزاياي زيادي دارند که به عنوان حفاظ ديوار نيز از آنها استفاده مي شود. اين نوع حصار ها در عين اينکه انعطاف پذيري زيادي دارند و به همين دليل هم شما ميتوانيد از آن ها در مکان هاي مختلف و به منظور هاي مختلف استفاده کنيد.

حفاظ پنجره و کارايي هاي آن در محافظت

زماني که صحبت از حفاظ آکاردئوني به ميان مي آيد، بدون شک ميدانيد که منظور همان ميله هايي هستند که از جنس فلز يا استيل ساخته مي شوند و يک حفاظ را براي پنجره هاي شيشه اي و قابل شکست شما ايجاد مي کنند. اما چرا حفاظ پنجره امروزه جز بخش هايي است که نميتوانيد در ساخت خانه و مکان هاي ديگر از آن صرف نظر کنيد؟

نصب حفاظ پنجره

کارايي هاي حفاظ پنجره گلنرده دار

زماني که صحبت از حفاظ پنجره به ميان مي آيد، عده اي در واقع در اين فکر هستند که حفاظي آهني همانند سلول ها زندان در مقابل شيشه هاي خانه زيباي آن ها نصب خواهد شد. با توجه به اين که در ساختمان هاي امروزه، امنيت مقوله اي است که حرف اول را مي زند، ميتوان گفت که نصب حفاظ پنجره يکي از مهم ترين بخش هايي است که بايد به آن دقت کنيد و بعضا مي توانيد آن ها را روي درها و برخي ديوار ها نيز نصب کنيد. زماني که شما ميخواهيد يک خانه را اجاره کنيد و يا بخريد، بايد به امنيت درب ها و پنجره ها توجه زيادي داشته باشيد. امنيت يکي از مهم ترين بخش هاييست که براي زندگي در يک ساختمان به داشتن آرامش بيشتر شما کمک خواهد کرد.

حفاظ پنجره دوجداره فرفورژه

امروزه اغلب پنجره هايي که در ساخت خانه و يا به طور کل ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند دوجداره هستند. شما ميتوانيد در خانه خودتان لوازم و وسايل با ارزشي را نگهداري کنيد اما آيا ميتوانيد امنيت آن ها را نيز تضمين کنيد؟

حفاظ شاخ گوزني و هر آنچه بايد بدانيد!

شايد امروزه استفاده از انواع مختلف حفاظ ها باعث مي شود که شما بتوانيد امنيت ساختمان خود را تحت کنترل داشته باشيد. در واقع استفاده از حفاظ هاي مختلف يکي از آسان ترين راه هايي است که شما ميتوانيد ساختمان خود را از تردد سارقين محافظت کنيد. دقت داشته باشيد که انواع مختلفي از حفاظ ها وجود دارند که از بين آن ها ميتوان به حفاظ شاخ گوزني اشاره کرد.

حفاظ شاخ گوزني يکي از انواع حفاظ هايي است که شما ميتوانيد براي حفظ موقعيت ساختمان خود از آنها استفاده کنيد.

اين نوع حفاظ ها معمولا ساختمان شما را در برابر ورود غيرمجاز افراد محافظت خواهند کرد اما به سبب اينکه هريک از انواع ساختمان هايي که شما در آن سکونت داريد از نظر ارتفاع ديوار، موقعيت جغرافيايي ساختمان و ميزان بودجه متفاوت و منحصر به فرد هستند ميتوان گفت که انواع گوناگوني از اين نوع حفاظ ها نيز ساخته شده است که از بين تمامي آن ها حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي ترين و شناخته شده ترين نوع اين حفاظ ها هستند. شرکت هاي مختلفي در زمينه توليدات اين نوع حفاظ ها فعاليت مي کنند که هر يک از آنها اين نوع از توليدات را با توجه به روش هاي خاصي انجام مي دهند و حتي ميتوان گفت که برخي از آن ها در انتخاب نوع حفاظ نيز به شما نيز در اين زمينه کمک هاي شاياني خواهند کرد.

حفاظ شاخ گوزني چيست؟

حافظ سرنيزه اي در واقع يکي از متداول ترين و همچنين شناخته شده ترين انواع حفاظ هاي روي ديوار است که به يک شکل سنتي است. حفاظ هاي سرنيزه اي از دوران هاي قديم به اشکال سنتي براي انواع خانه ها و همچنين مکان هاي ديگر مورد استفاده قرار مي گرفتند. اينطور گفته مي شود که انواع سنتي حفاظ هاي سرنيزه اي با فاصله اي اندک از نرده ها نصب مي شود که در قسمت هاي بالاي آن ها درست مانند نوک تيز يک نيزه خواهند بود. اگرچه اينطور گفته مي شود که اين نسل از نرده ها ديگر منسوخ شده و مورد استفاده قرار نمي گيرد و حفاظ هاي شاخ گوزني جاي حفاظ هاي نيزه اي را گرفته اند اما باز هم امنيت آنها مانند نوع هاي قديمي نخواهد شد و حتي حفاظ هاي نيزه اي مدرن نيز امنيت کمتري دارند اما نمي توان کارايي زياد و قابل قبول آن ها را کتمان کرد. اين نوع از نرده ها در واقع مانند انواع ديگر داراي تراکم بسياري روي ديوارها و ارتفاع هاي متفاوت هستند و به رنگ هاي متنوعي نيز موجودند.


برچسب ها: حفاظ , آکاردئونی , ,
[ بازدید : 130 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین دیدار است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]