علت روشن نشدن گوشي شيائومي ردمي 9t

شنبه 8 مهر 1402
8:39
بهترین دیدار

علت روشن نشدن گوشي شيائومي ردمي 9t

رفع مشکل خاموشي گوشي Redmi 9t يکي ديگر از مدل هاي گوشي شيائومي است که به تازگي وارد بازار شده و طرفداران زيادي دارد زيرا از نظر ظاهري و سخت افزاري مي تواند با ساير برندهاي سامسونگ و هواوي رقابت کند اما يکي از دلايلي که باعث نگراني و نارضايتي کاربران مي شود. کاربران Redmi 9t مشکل خاموش شدن Redmi 9t است که بدون ضربه و بدون مشکل خاموش مي شود. ما همچنين شاهد خاموش شدن آن پس از به‌روزرساني Redmi 9t هستيم.

در اين مقاله از وب سايت موبايل 110 به حل مشکل خاموش شدن شيائومي ردمي 9t پس از آپديت يا به صورت ناگهاني پس از راه اندازي مجدد گوشي مي پردازيم چرا که گزارش هاي زيادي در اين مورد از شيائومي نيوز دريافت کرده ايم.

در زير چندين راه حل پيشنهاد داده ايم که اگر تست کرديد و جواب نگرفتيد مرحله آخر را انجام دهيد زيرا در مرحله آخر در انتهاي مقاله راه حلي قطعي و غير قابل برگشت داده ايم که روي بسياري از آنها تست کرده ايم. تلفن ها و پاسخ مثبت است.

عيب يابي قطع برق شيائومي Redmi 9t

ما گزارش‌هاي زيادي مبني بر خاموش شدن شيائومي ردمي 9t پس از به‌روزرساني يا راه‌اندازي مجدد دريافت کرده‌ايم. آيا در حين آپديت و حتي بيش از نيمي از به روز رساني به خوبي کار مي کرد و سپس گوشي به طور ناگهاني از کار افتاد؟ خاموش شد، بسياري از کاربران فکر کردند که باتري گوشي تمام شده و گوشي را شارژ کرده است و ما همچنان خوشحاليم که با تست و آناليز مادربرد Redmi 9t و NIR سطح Lov، راه حلي براي مشکل خاموش شدن شيائومي Redmi 9t پيدا کنيم. توسط سازنده Redmi ارائه شده است و مرحله نهايي که بسته آموزشي ما است توسط تکنسين هاي خدمات ما جمع آوري شده و بر روي چندين گوشي تست شده است و NIR يک راه حل قطعي و قابل اعتماد است.

عيب يابي خاموش شدن Redmi 9t، روش اول

ابتدا بايد گوشي را در حالت فست بوت قرار داده و گوشي را ريبوت کنيد. براي اين کار ابتدا دکمه پاور را به همراه دکمه کاهش صدا فشار دهيد و آن را به مدت 5 ثانيه نگه داريد. اگر بلافاصله پنجره باز شود، به اين معني است که گوشي وارد حالت فست بوت شده است.

حل مشکل خاموشي Redmi 9T، روش دوم

دکمه پاور گوشي را براي مدت طولاني (10 تا 15 ثانيه) فشار دهيد. اين روش توسط يکي از کاربران انجام شد و جواب داد. شما هم اين روش را اجرا کنيد. اگر پاسخي دريافت نکرديد و تلفنتان همچنان خاموش است، روش بعدي را امتحان کنيد.

حل مشکل خاموش شدن شيائومي Redmi 9t روش سوم

در روش سوم ابتدا بايد سعي کنيد باتري گوشي خود را خالي کنيد، براي اين کار گوشي خود را تا زماني که شارژ شود کنار بگذاريد و سپس گوشي خود را شارژ کنيد. اگر در اين حالت نماد باتري روي صفحه ظاهر شد به اين معني است که گوشي بوت شده و مشکل حل شده است.

حل مشکل کم نور شيائومي Redmi 9t، روش چهارم

متاسفانه هر روز تعداد زيادي مشتري در مجموعه خود داريم که مشکل خاموشي Redmi 9t را حل مي کنند که آخرين مرحله از موارد ذکر شده از بسته آموزشي ما است. 100% پاسخ مي دهد زيرا ما اين روش را روي بسياري از گوشي هاي مرده Redmi 9T انجام داده ايم و اين روش با روشن شدن گوشي با ثبات کامل و غير قابل برگشت در صورت اجراي راهنما و دريافت نتيجه، 100% پاسخ مثبت مي دهد. .

هر دو گوشي Poco M3 و Redmi 9t اين مشکل را دارند که دستگاه همچنان به حالت EDL مي رود و بيرون نمي آيد. اين مشکل در برخي از دستگاه ها پس از به روز رساني رخ مي دهد. راه حل هاي مختلفي براي مشکل خاموش شدن Poco M3 و Redmi 9T ارائه شده است. اما در نهايت همکاران ما پس از آزمايش تمامي اين روش ها متوجه شدند که دستگاه پس از مدتي استفاده وارد حالت Qualcomm HS-USB KDLoader 9008 مي شود.

در اين راهنما راه حل سخت افزاري براي حل اين مشکل در اختيار شما قرار داده ايم. اگر اين کار را انجام دهيد، گوشي وارد حالت EDL نمي شود و مي توانيد دوباره از گوشي در حالت عادي استفاده کنيد.

ويژگي هاي اين روش عبارتند از:

Poco M3 و Redmi 9T Blackout Fix با گارانتي 100% (تست شده توسط صدها نفر از همکاران)

بعد از مدتي استفاده دوباره گوشي را خاموش نکنيد

بدون نياز به رايت فايل و باز کردن بوت لودر

حفظ تمام اطلاعات شخصي و عدم حذف اطلاعات (اگر قبلاً آن را فلش نکرده ايد)

روشي بسيار ساده که توسط تعميرکار مبتدي قابل انجام است

نيازي به بازسازي CPU و هارد ديسک نيست

آيا شيائومي ردمي 9 تي خود را به‌روزرساني يا بازنشاني کارخانه‌اي کرده‌ايد و اکنون کاملاً خاموش است؟

اين روزها در بازار خدمات موبايل بيشتر شاهد کاربراني هستيم که Redmi 9T را به طور کامل در دستان خود خاموش کرده اند و از اين فروشگاه به آن سرويس فروشي مي روند و نمي خواهند مشکل خود را حل کنند.

مدتي است که يک مشکل بسيار عجيب گريبان دارندگان شيائومي Redmi 9T را گرفته است. شايد باور نکنيد، اما از هر 10 گوشي Redmi 9T حدود 7 مورد بدون دليل پس از به روز رساني يا تنظيم مجدد کارخانه خاموش شده اند!

اين خاموش شدن عادي نيست زيرا گوشي ديگر هيچ علامتي ندارد و حتي زماني که به شارژر متصل است پاسخگو نيست! انگار گوشي کاملا مرده! تنها زماني که گوشي را به پورت USB کامپيوتر يا لپ تاپ متصل مي کنيد، درگاه کوالکام 9008 را تشخيص مي دهد!

اما متاسفانه وقتي مي خواهيد گوشي را از طريق برنامه MI Flasher در حالت EDL يا 9008 فلش کنيد، فلش نمي شود و مدام ارور مي دهد!

شرکت سازنده شيائومي به طور کامل سوکت را پذيرفته است، گويي براي آنها مهم نيست که چنين حادثه اي رخ داده است

با هزار مشکل و فلش شيائومي ردمي 9 تي با حالت EDL و انواع جعبه هاي گران قيمت همچنان مشکل وجود دارد و حل نمي شود يا اگر روشن باشد موقتي است و بعد از چند روز دوباره خاموش مي شود!

مشکل خاموش شدن شيائومي ردمي 9 تي از کجا مي آيد، چرا حتي با يک فايل فلش هم حل نمي شود؟

پس از يک ماه تحقيق و آزمايش روش هاي مختلف توسط گروه فوق تخصصي موفق شديم اين مشکل را براي هميشه حل کنيم. اين مشکل به دليل وجود برخي ايرادات سخت افزاري در برخي مدارات مادربرد Redmi 9T است!

اما نگران نباشيد زيرا با راهنماي گام به گامي که براي شما آماده کرده ايم به راحتي قابل حل است.

اين راهنما از دو بخش تشکيل شده است: راه حل نرم افزاري و راه حل سخت افزاري، بنابراين ابتدا راه حل نرم افزاري را امتحان کنيد، اگر به جواب نرسيديد، راه حل سخت افزاري 100% براي حل مشکل تضمين شده است.

کاربران گوشي هاي اندرويدي گاهي اوقات با مشکلاتي مواجه مي شوند که اکثراً ريشه در سيستم عامل ندارند.

در واقع بايد مشکل را در سخت افزار و نرم افزار گوشي جستجو کرد. بدترين کابوس هر کاربري روشن نکردن گوشي است

و صفحه سياه و علائم سوختگي يا آسيب ديدن گوشي را مشاهده کنيد

اگر متوجه شديد که گوشي شيائومي شما روشن نمي شود، خواندن اين مقاله را از دست ندهيد.

گوشي روشن نمي شود، گوشي شيائومي روشن نمي شود، مشکل روشن نشدن گوشي شيائومي، دليل روشن نشدن گوشي شيائومي

نمايندگي مرکزي تعميرات شيائومي

دليل روشن نشدن شيائومي ردمي 9 تي چيست؟

قبل از بررسي راه هاي حل مشکل روشن نشدن گوشي شيائومي، بهتر است ابتدا با دليل روشن نشدن گوشي شيائومي آشنا شويد.

به طور کلي، زماني که با اين مشکل مواجه مي شويد، اولين کاري که انجام مي دهيد اين است

يعني دکمه پاور را چند ثانيه نگه داريد اما مشکل شما حل نمي شود.

وقتي تلفن شما روشن نمي شود، معمولاً نشان دهنده وجود مشکل است

اين به دليل نصب يک برنامه مخرب يا مخرب است که ممکن است حتي از آن اطلاعي نداشته باشيد.

اما اگر به دنبال اطلاع از مشکلات ديگر در اين زمينه هستيد مي توان به موارد زير اشاره کرد:

باتري گوشي

ابتدا گوشي را به شارژر وصل کنيد تا شارژ شود.

در صورت بروز مشکل در شارژ گوشي، بايد باتري گوشي خود را تعويض کنيد.

خطاي نرم افزاري

تلفن شما ممکن است بهيبه روز رساني نرم افزار نياز داشته باشد.

مشکلات سخت افزاري

اگر گوشي شما در بخش نرم افزار مشکلي ندارد، بايد به سراغ سخت افزار آن برويد

و براي بررسي سخت افزار گوشي خود بهتر است به کارشناسان مراجعه کنيد.

ابخورده بودن گوشي

يکي از دلايل روشن نشدن گوشي شيائومي خيس بودن گوشي يا قطعات سخت افزاري آن است.

اگر با هر يک از مشکلات بالا مواجه شديد، مي توانيد


برچسب ها: علت , روشن , نشدن , گوشی , شیائومی , ردمی , 9t ,
[ بازدید : 85 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین دیدار است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]